Dagsutflykt med bl.a. födelsedagskalas som program


Tyvärr blev det inga fotografier tagna med min kamera från måndagens kaffekalas (kanske födelsedagsbarnet vill skicka några åt mig ;) ) så idag har jag passat på att knäppa några titt som tätt. 


Vilken härlig morgon att vakna till!

Marken täckt av vitt puder <3

En tupplur efter lunchen är aldrig fel. - Tack PinkLady för lördagssällskap!

Födelsedagsbarnets kaffebord med läckerheter!

Capture the memories


Den supergoda tårtan som jag bara MÅSTE få en bit av med mig hem. Jag skyllde på Radiokillen T ^^ Tack ;) 


Det har varit en lång och angenäm dag med babbel och mycket gott! Det blev inte så många besök hos vänner och bekanta som vanligt, men vi hann umgås mera med dem vi träffade. Ska definitivt göra flera sådana här dagar. Vi brukar köra runt med minuttidtabell och emellanåt känns det som om man inte ger tillräckligt med tid åt alla vänner. Så nästa gång kör jag nog samma koncept, men då besöker vi någon annan :) Vi ska också ta en utfärd längre västerut så att jag kan träffa en av mina härliga guddöttrar med föräldrar. Börjar bli en tid sedan sist :( Men nu!

Hoppas ni alla haft en lika bra lördag som vi! Vi ska lägga oss och sova LÄÄÄÄÄÄNGE! 

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras