Bebisar bland höstlöv

Det är inte bara en och annan mamma som tagit med sin bebis ut i trädgården och fotograferat ungen bland höstfärgerna. Och vad det finns fina bilder! Duktiga mammor må jag säga :)! Jag måste erkänna att vi försökte med en fotosession, men trots att mor, famo och fafa försökte underhålla bebben vägrade hon varken titta mot kamerans håll eller le. Främst såg hon uttråkad ut och funderade om mamma tappat vettet när hon hamnat i en korg med fårskinn. Ja, det blev nog ingen succé för vår del, men jag får njuta av andras bilder istället och leva med att mitt barn inte är någon linslus.

Jag vill också passa på att påminna er om insamlingen för ett nytt barnsjukhus. Ni har väl redan burit er andel till stacken ???


http://uusilastensairaala2017.fi/se


Ha en riktigt skön torsdag!

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras