Tummen upp

Jag är sååå glad! Vi missade babydansen mellan 9.45 och 10.30. IGEN, men det gör inte så mycket för dragaren är det samma som för gymnastiken. Dansen är med andra ord MASSIVT EFFEKTIV. Not. En till uppvärmning innan man går hem och TRÄNAR. Jag tänkte vända vid dörren när jag klev in första gången och reagerade på vem jag skulle dansa med.. Jag vill helt enkelt inte lyssna till finska vaggvisor mitt på förmiddagen.

Nå istället för babydansen har vi varit till rådgivningen på fem-månaders granskning. Jag har tyvärr varit växlande nöjd med hälsovårdarna på rådgivningen och nu har vår ordinarie "tant" kommit tillbaka till tjänst. En stor TUMMEN UPP för henne! Hon är 

- H - Ä - R - L - I - G - 

Och trots att hon varit borta ett år är hon insatt i alla trender som går och är superkunnig! Tio över nio satt jag bitter på soffan och funderade varför det dröjde. Vår tid var ju klockan PRICK nio, men om hon behandlar alla lika UNNAR jag henne att vara sen. Vart har vi bråttom liksom? Inga fler skuldkänslor för att jag gör på mitt eget sätt. Nu är det tom ROLIGT att gå till rådgivningen. Äntligen säg efter ett år.. 

Det finns också en annan fördel med att skippa babydansen. Jag hinner se reprisen av Emmerdale-delarna jag missar på onsdagskvällen! Tjohoo. 

Klimpen på 7,3 kg kommer säker sova sött en stund så jag kan passa på att städa lite inför helgens STORkalas! 

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras