Hårfrisyrer

När vi hoppar runt till country musik och trallar på samma steg om och om igen händer det ibland att man tappar bort sig i drömmarnas värld. Speciellt när vi dansar vals. Oh alala! Vilken dröm det skulle vara att dansa en line dance som bröllopsvals! Nå tillbaka till det väsentliga. I onsdags när jag trippade runt där på mina tår tittade jag i den stora spegeln, som spökar på väggen, och konstaterade att mitt hår är KORT. Jag saknar mitt långa hår MASSOR och jobbar tappert med att få det att växa. Med långsamma framsteg. Så när jag kom hem från dansen informerade jag åt Radiokillen T att jag vägrar att gifta mig innan mitt hår är långt för jag vill inte ha löshår. Nej jag är inte ytlig, men jag vet ju hurudan frisyr jag vill ha om det någonsin blir bröllop. Mycket enkelt :)



Och det här MÅSTE vara någon obalans i hormonerna för jag skulle då ALDRIG gifta mig! Nu funderar jag redan på frisyrer. Jag som inte ens brukar lägga tid på att göra mycket mera än borsta manen. 

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras