Vårt grannland

Ibland vill jag bara skrika ut 

JAG ÄLSKAR SVERIGE!


JAAAA! 
Och varför?

För FÖRSTA gången i mitt LIV har vi SVT1, SVT2, TV3 och TV4!


Magnifikt!

SUVERÄNT!

Storartat!

Nu har jag ju bekantat mig med utbudet endast två dagar, men jag känner redan en sprudlande glädje springa genom kroppen och landa på soffan framför televisionen. Vi kommer få ett långt förhållande. Jag känner det på mig. 

Jag väntar speciellt på MELODIFESTIVALEN!

Jag ska ändå börja med att invända trettondagen.
Då blir det: 

21.00

MhFh 


Kommentarer

  1. Man blir väldigt fäst i dessa kanaler och undrar nog hur jag nånsin skall klara mej utan dem!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras