Sherlock Holmes, eih?

Jag är på väg och sova, men tvn blev på så länge jag plockade lite i vardagsrummet. Städade undan leksaker, puffade soffdynorna och förde bort dricksglas. Paradise Hotel snurrade i bakgrunden och plötsligt stannade jag upp, tappade jag hakan och bara stirrade på skärmen. 

Vad SA han just?

"Jag har ingen aning om vem Sherlock Holmes är, men jag är bättre än honom".

WHAT?!? 

HUR är det möjligt att vara en levande varelse på 23 år i denna västvärld och INTE veta vem S. Holmes är?

ALLVARLIGT!?!

Skäms pojkspoling. 


MhFh 

Kommentarer

  1. Hahahaha Paradise Hotel e bäst!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns att jag gillade UK versionen också, men man kan ju nog inte säga att alla svenska deltagare kan briljera med kunskap och allmänbildning :) och så funderar killen varför folk tycker han är IQ befriad för att han deltar i programmet. Det är ju inte för att han deltar i programmet. Eller delvis ja. Han visar ju sin okunskap när han gått med dit.. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras