the VOF

Första och andra säsongen var heeelt fenomenala. Liksom FINNS det mänskor i Finland som kan sjunga då där BRA!?!

Den här säsongen började starkt med, enligt mig, säsongernas bästa deltagare NÅGONSIN!

Emma Schnitt
Tyvärr hittade jag inga videoklipp på henne som gick att posta hit, men titta på säsongen så bongar ni henne. 
Ni hittar klippet från hennes första uppträdande HÄR

För övrigt måste jag säga att the Voice of Finland har blivit nya IDOLS. Amatörer efter amatörer som varken kan sjunga med magen eller uttala engelska. Domarna är nästan desperata när de väljer sitt team. Ja nog kan ju en del sjunga, MEN jag söker de där som har erfarenhet, hanterar toner och kan TOLKA en sång till sin egen. Är jag för krävande?? Sedan igen är det bevisat att oberoende om man vinner, blir fjärde eller faller i semifinalen håller man sig inte flytande mer än två år i musikbranschen. En aningen besviken är jag nog, erkänner. Nu får vi bara hoppas på att Emma drar hem spelet.

MhFh

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras