SMILE!

Jag har liksom VÄÄÄRLDENS BÄSTA tandhygienist! I just love her!

Den 30 december putsade hon inte bara min mun, utan det blev nog en realitycheck för hela mig. Både psykiskt och fysiskt. Plötsligt hade jag hittat mig själv igen. Där under all tandsten fanns en gnutta Säpinä.   Efter besöket har jag blivit helt sjukt träningsmotiverad och har svårt att ge mig själv en dag att vila, jag är pigg, glad, energisk, överlycklig över framtidsplanerna inom arbetsfronten och viktigast av allt GLAD! Jag LER typ HELA tiden :)!!! Igår var jag då en gång till och putsade det sista och kollade att allting är väl igen efter horror scenariot som bildats under graviditeten. Jag har fått ett helt nytt självförtroende. 

Om någon har tips på hur jag ska få dem VITARE tar jag emot alla tips! 

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras