Värsta kicken!

Tittade just på "Så här blev vi Svenska Hollywoodfruar". (SHIT vad Anna Anka ser BRA ut..)  och muttrade lite för mig själv att SÅKLART de är supertränade och fit när de är "dagdrivare". (Får väl verbalt spö om de läser det här ..)Ungefär DÅ slog det mig, men DET ÄR JU JAG OCKSÅ! Jag har ALL tid i VÄRLDEN att lägga ner på att leka med flickan och TRÄNA. Henmmaträna då, men ändå!Och så hade jag ju mitt mål. HOT mama 2014. HÄR kan ni läsa om de tankarna. Jag fick en ny energikick, absolut! 

Mot sommaren!

Jag måste dock erkänna att jag hoppas att det är långt till sommaren. Främst för att det är helt LJUVLIGT väder för tillfället! -10-14 grader och solsken. Passligt med snö. Me likey!

Nu Paradise Hotel 
(deltagarna har nog inte sett originalversionerna säsong 1 och 2 för det här är inte nääära på lika vilt) 
och sedan ska jag krypa under täcket.

Morsh!

MhFh 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras