The moments I want to remember

Jag måste ju samla några av mina favorit stunder från år 2013! 
Tyvärr har jag inte foton från alla tillställningar, så bli inte ledsna om ni saknar något!

1 maj - 2 veckor till förlossningen

Jag kommer nog aldrig att glömma min "lilla" babymage som endast EN person rörde. Sanisa


Första familjefotot 15.5.2013
Om jag får välja åker jag gärna till Hyvinge för att föda igen! Helt SUPER personal trots att vi hade flera olika läkare och barnmorskan var ny varje gång det kom in någon i rummet. 


Flytten 1.6 från 30 kvm till större! 
Mera utrymme var verkligen behövligt!


Dopet 10.8
Fin fina dopet som nästan alla mina vänner kunde delta i! <3 Jag hoppas ni alla förstår hur mycket ni betyder för mig trots att jag inte varit mitt vanliga glada jag det gångna året!


Min födelsedag 28.10
En födelsedag utan bråk och strid! What more can a girl ask for?


9.111 - Överraskningsfest till 30åringen 
Jag har haft glädjen att vara med och fira flera vänner som fyllt både 30 och 25 detta år. Härliga mänskor i sin bästa ålder!


Handbollsmatcher
Pappa är BÄST! INGEN protest! Eller MINST 2a efter farbror! 


22.11 - Halv åtta hos mig - Först i tur väninnan
Den här godbiten smalt i munnen! Hon la ribban högt!


Djungelboken med väninnorna i storstaden 14.12
Matbit på Stockmanns och teater på Svenskis. Helt FENOMENAL föreställning!

Häst- och kärra åktur 26.12
Vi avslutade julhelgen med en tur med vagn och häst. 

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras