Barnsjukhuset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010817907831_uu.shtml

Min lilla teddyhjärna kan inte förstå att man publicerar en sådan här artikel. Är det någon gammal rutten man som ligger bakom idéen? Någon som blivit utan pengar till SITT sjukhus?

Nej, jag tänker inte skämmas för att jag stöder barnsjukhuset. Only the best for the little ones! Och jag hoppas att de strör på och gör det lite extra lyxigt. Skrämmer iväg sterila sjukhusstämningen helt enkelt.

För alla sura människor som tycker barnsjukhuset tagit bort ljuset från många andra projekt som är i liknande behov önskar jag att de skulle dra nytta av givmildheten istället för att slå ner med avundsjuka.Skriv en positiv artikel: "Vi duktiga finländare har samlat in så här mycket - stöd även dessa projekt med 5 euro!".

För jag kan bra donera en 15 euro till cancerpatienter och deras utrymme, men jag gör det verkligen inte om stämningen är den här!

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras