Spyorna i munnen utan magsjuka

Det var de sista krafterna jag tog mig igenom dagens Sweatbic. När jag vaknade kände jag muskelvärk från söndagens "30 day shred"-program och 10 min länk. Tidigare idag körde vi pumppi under föräldra-baby gymnastiken. Ett riktigt ordentligt pass. Och ett par timmar senare tyckte jag att jag kände mig tillräckligt energisk för att ta mig igenom lite aerobic. Så jag tassade iväg på Sweatbic. Så fel jag hade. Nytt program. Det kändes som om någon lagt en kniv genom magmusklerna varje gång jag spände dem och benen darrade av mjölksyra. Armarna var nog det enda som inte gav efter. Dagens lunch gjorde besök i munnen vid varje hopp. Piuh! Snacka om att vara slut i kroppen! Förhoppningsvis ska det här slitande snart visa resultat.Ska bli spännande och se om träningsvärken kommer på besök. Reven känns öm vid bara sittande. Oj hjälp mig. HUR har jag låtit mig komma i såhär dålig form? Nå det är bara att kämpa på. Kämpa på. Kämpa på..

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse