Mössor.

Ibland finns det en massa att blogga om. Nu ska jag ta upp MÖSSOR. Jag sökte länge en passlig mössa åt lillen. Inget tilltalade mig riktigt. Det var fel färg, fel mönster eller fel modell. Slutligen inhandlade jag från Lindex den blåvitrandiga med rosett. Men SEN!

* * *

Häromdagen hittade jag DEN HÄR sidan och HUR COLA mössor gör inte hon???

  MUFFIN

Jag skulle vilja ha den modellen som syns nere i vänster hörn. Ruttupipo




I det här tyget. 


Det skulle kosta mig 12 euro plus frakt 1,20 eller 2,40. Mycket överkomligt för en handsydd inhemsk produkt må jag säga. 


Jag skulle nog inte säga nej till en tunika heller.. 



Och sedan har vi

UNIKA.

Polar Bear Hat

Jag har redan börjat samla pengar till en björn åt flickan till hösten. Modellen upptill lossnar för 40 euro. Superduktigt handarbete!

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse