Duudsonit


Jag har en torr humor och alltid tyckt att Duudsonit går snäppet över min gräns. Så jag tittade aldrig på första säsongen av "Duudsonit tuli taloon". Sedan sneglade jag med ett öga på avsnittet från Lovisa i säsong två. Eller jag sneglade nog inte. Jag satt fastklistrad i tv-rutan. Först av förskräckelse. Sedan av lycka. Jag fällde tårar. Jag. MÅSTE SE ALLA DELAR. Jag såg på alla delar och dessutom på reprisen av säsong ett. De killarna har nog bevisat att skenet kan bedra. Och nu när tredje säsongen inleddes idag anmälde jag åt Radiokillen T att det här SKA vi se på! 

Så vidriga killar har blivit de charmigaste och säkert de goaste man hittar i Finland. Den här serien BERÖR!

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse