Strössel enligt Radiokillen T

En kamrat från studiestaden hade postat följande på FB och beslöt mig för att pina min egen älskling lite grann. Jag hotade med att posta hans svar på ansiktsboken, men snäll som jag är lägger jag ut dem endast här :)

1.        1.   Mitä tyttöystäväsi aina sanoo sinulle? – gulleeee…-

2. Mikä tekee tyttöystävästäsi onnelliseksi? * Pekar på sig själv *

3. Mikä tekee surulliseksi? - Misslyckad mat -

4. Miten tyttöystäväsi saa sinut nauramaan?  * skrattar * - va ska ja säga till det där…-

5. Millainen tyttöystäväsi oli lapsena? - Pullukka -

6. Kuinka vanha tyttöystäväsi on? – 25, fyller 25 -

7. Kuinka pitkä tyttöystäväsi on? – lika lång som jag -

8. Mikä on tyttöystäväsi lempipuuhaa? – jag skulle vilja säga krims krams, men kanske gosa med mig.. -

9. Mitä tyttöystäväsi tekee, kun et ole itse paikalla? - Surfar på nettin o söker babytavara -

10. Jos tyttöystävästäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän? - businessnainen -

11. Missä tyttöystäväsi on tosi hyvä? – hyvä kaikessa, mutta tosi hyvä pitämään minusta huolta -

12. Missä tyttöystäväsi ei ole kovin hyvä lainkaan? – vitsinvääntäminen -

13. Mitä tyttöystäväsi tekee työkseen?  - kassaneiti -

14. Mikä on tyttöystäväsi lempiruokaa?  - någo krimskrams -

15. Miksi olet ylpeä tyttöystävästäsi? – kompetent -

16. Jos tyttöystäväsi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi? – pumba -

17. Mitä sinä ja tyttöystäväsi teette yhdessä? – laiskotellaan, nukutaan, syödään, katellaan telkkaria, kaikkea kivaa, syödään karkkia … -

18. Mitä samaa on sinussa ja tyttöystävässäsi?  - pituus, paino,  -

19. Mitä eroa teissä on? – sukupuoli -

20. Mistä tiedät, että tyttöystäväsi rakastaa sinua? – se sanoi kerran kännissä et se tykkää musta -

21. Mikä on tyttöystäväsi lempipaikka, minne mennä? – Radiokillen Ts föräldrars boplats - 


Sådana här fick jag av honom :) och ett gott skratt! Därefter började vi gräla om Sverige eller Finland kommer klara sig bättre i ESC. Naturligt hejar jag på den snygga manliga representanten och han på.. Ja.. smörjan. :) 

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse