Saknar nya klänningar

Senaste vår sprang jag butik in och ut och sökte efter perfekta vardagsklänningar. Alla var för korta, slarviga eller bara"teiniga". Den här våren finns det en massa relativt billiga härligheter med perfekt längd, snygga mönster och skärningar. Såklart! För nu har jag ju varken råd att köpa dem ELLER ens möjlighet att prova dem! Nu väntar jag på vårens realisation, men till min stora glädje kommer den säkert ta form under samma tider som jag ligger på bb eller blöder sönder efter förlossningen så att man inte vill röra sig i sommarheta klädaffärer på jakt efter något så nödvändigt som vardagskläder. Suck. Inte kan man söka efter sockersöta saker åt krabaten heller för stackarn kommer ju drunkna i klädhögen om jag skulle införskaffa alla gulliga klänningar :)

MhFh 

kärlek 

Kommentarer

  1. Jestas vad fin den där blåa klänningen i vuxenvariant är! Blir ju själv också sugen..

    SvaraRadera
  2. Det finns såååå mycket fint nu... :/ Lr så kan du gå o köpa dem så kan jag köpa dem av dig när du tröttna ;D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse