En dag förbi. För många kvar.

Igår, fredag, inledde jag min mammaledighet. Så nu har jag haft all tid i världen att läsa igenom alla tidningar, som blivit och legat på bordet, baka äppelmuffins, bränna daimkakan åt Radiokillen T, fika med Skrutten och inhandla lite gåvor åt mina söta guddöttrar. En dag förbi. Väääldigt många kvar.. T sa nog att jag inte skulle göra allt på en dag, men har nog några projekt kvar. Bland dem den obligatoriska städmanin, som övertar gravida kvinnors liv när de blir lediga. Jag skall också nu ta mig i kragen och inleda föreningsverksamhet. Drömmen skulle också vara att hinna skriva affärsplan.. Ja och sen måste jag inhandla babygrejjer. Vagn, salvor, blöjor, trasor etc. Vad man nu behöver? Till sist lovar jag att blogga oftare nu när jag är hemmavakt. Främst för att bibehålla min mentala hälsa i brist på daglig människokontakt. 

Vi ska se hur det funkar :) 
Här har ni lite lördagsfiilis. 

MhFh




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse