07.54

Min morgon snurrar på TVn. Dagens HBL läst. Bostaden städad, men inte dammsugad (om ni minns hör det inte till min favoritsyssla). Gubben åkte iväg på jobb en timme sedan. Nu har jag själv varit vaken i 1 h 43 min. Borde ta mig en dusch för 9.45 ska jag iväg till rådgivningen IGEN liksom. Det känns som om jag var där igår trots att dagarna känns helvetiskt långa där min favoritsyssla är att störa mina väninnor när de är på jobb. Förstår inte kvinnsen på rådgivningen, som inte kan ta emot oss morgonpigga mammor klockan åtta utan alla ska klämmas in mellan 9.45 och 14.15. Solen skiner utanför. One more day. Too many to go. Behöver nog rycka mig själv i kragen och skaffa en ordentlig hobby istället för att klaga på att jag har tiden lång. Förslag på vilken av affärsidéerna jag ska förverkliga? 

MhFh  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse