sortering av krabatens kläder

Som hemmamamma är livet nog inte så hävt. 

Nu är vi inne på dag fyra i mammaledigheten och trots att jag varje dag gjort något känns tillvaron från och till lite meningslös. Min plan är att denna vecka fixa husrummet i skick och nästa vecka börja fokusera på mera nyttigt dagsprogram

Vi har fått en massa kläder, vilket vi är mycket tacksamma för och jag har nu tvättat och sorterat det som redan anlänt till husknutarna. När jag ser på mängden tror jag nog att vi kommer att klara oss. Så om någon funderar på att köpa kan jag redan nu säga att allt under storlek 74 behöver vi troligen inte. Om inte det är supergulligt :) Allt som vi får ärva är välkommet!

Storlek 50 - 62



MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse