Krabatens fortskafningsmedel

Meera babysaker! Meeeera babysaker!

Jag berättade tidigare att vi införskaffat vagnen. Efter bläddrande i tidningar, broschyrer och internetsurfande var jag bombis på att vi skulle komma hem med en svensk vagn i färgerna turkos o grå. Ganska snart fick jag dock inse att min andra hälft var av en helt annan åsikt. Hans lilling skulle inte åka i en sådan skranglig vagn. Så slutligen föll vi för en vagn jag sneglat på tidigare, men ändå inte riktigt varit övertygad om pga färgens praktiskt aspekt. Dock var vi överens om att den var stadig plus att vi fick en hel del flera finesser trots den lilla summan mellan vagnarna. Här presenterar en supernöjd mor vrålåket:

Hartan Topline X 

Fast om vi får en son får vi nog fundera hur vi förklarar blommorna :D 


MhFh

Kommentarer

  1. Simppeli. Er son är isåfall en Hen och ni är genusmedvetna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse