Underskatta inte scarfen!

Den här helgen har gått till att hosta och svettas.. på soffan! Vännen Förkylning har inte varit på besök sedan mars 2011, men nu är den här igen. Varför? Jag lät den sköna, men förrädiska höstvinden smeka min bara hals. Allt för att jag tyckte det var så varmt ute.. Så bara jag är i skick att ta mig ut igen ska jag definitivt använda mitt nyaste inköp. Konstigt nog har den stjärnor på sig trots att jag försökt undvika dem på alla de sätt, men färgerna kändes passligt höstliga. Den lilla prickiga är åt lillen :) 




Men lite kul har vi nog hunnit med ändå den här helgen. Tittat på när pappa spelat handboll t.ex.

Pappa gjorde 3 mål och farbror dubbelt upp!



MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras