Där drömmarna bor




confetti.co.uk
weddingku.co
westsidemagnet.com
weddingku.pro

souldestination.co.uk

Uttrycket "Alla flickor börjar planera sitt bröllop redan i barnsben" kanske ni har hört? Själv har jag ansett nästan hela min livstid att det är en myt. Tills jag träffade mannen i mitt liv. Jag hade aldrig drömt om familj eller äktenskap. Nu står jag med första barnet och bröllopet planerat. Då är det bara förlovningen som fattas. Jag har inget bråttom med att gifta mig. Det finns en tid och plats för allting. Trots att jag inte vet vad framtiden bär med sig kan jag ändå inte hålla mig från att drömma om vårt eget spektakulära bröllop. För det vet jag att det kommer att bli. Om jag får bestämma några detaljer ;) 

MhFh 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras