Från kalas till Box Battle

Igår var det kalas. God mat, dryck och levande musik i gubbens släktings trädgård. Helt ljuvlig sommarkväll trots regnet. Något som resulterade i EXTREMT kort natt. Det var med trötta ögon jag steg upp efter fyra timmars sömn och satt mig i bilen för att köra iväg till Barona Arenan i Esbo. Idag var det äntligen dags för BOX BATTLE- crossfit tävlingen, som gubben tränat inför. Det har varit Ts blod och svett, mina tårar. Långa dagar och frustration att få vardagen att gå ihop. Idag. Äntligen.

 Jag brukar vara lycklig minst en gång om dagen, men idag har jag varit ALL SMILES hela dagen igenom. Så otroligt stolt! Vad fin och duktig kille jag har. Det är nog tre mycket trötta personer som lägger sig idag efter den långa dagen från klockan nio på morgonen till klockan sju på kvällen. Jag, T och väninnan J, som platsade på läktaren med mig. Tack och godnatt! Det har varit en mycket fin vecka. Långa dagar. Mycket spänning och nervositet. Imorgon knyter vi samman allting med en dag full med SLAPP!

Härmed utlyser jag HELGEN välkommen!

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse