-40

Redan i våras var Reimatec overallen vi lånat passlig så nu har jag länge väntat på att den här



Reimatec FELLA ska komma på rea. Idag såg jag att den var på erbjudande för -40% så nu har jag klickat hem en ny overall åt flickan. Om någon funderar varför jag valt gult så kan jag berätta att de beror främst på två orsaker. För det första gillar jag den här och för det andra vill jag att hon står ut i mängden. De flesta flickor har rött eller ljusrött och då är de rosollsallad tillsammans. Dessutom har jag tänkt att overallen också går till en kille ifall det blir flera barn.

Jag passade också på att beställa hem ett parasoll till vagnen
Heitmann FELLE Navy Blue

och en mössa



Nu ska vi väl klara av sommaren och hösten? Och kanske tom våren :)

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse