All those pretty little things

Imorgon är det tidig väckning och här sitter jag mitt i fnatten (IGEN?!?) och bloggar. Fy skäms! Det har varit en ordentlig kulturhelg med bonusbarnet "storasystern" dvs krabatens kusin. Idag blev det amatörteater ute på landet.

Första kaffekoppen sedan tisdagen! FINALLY!










Kultursällskapet

Härliga vyer!

Så vad gör jag uppe mitt i natten? Imorgon skall vi köra ett-års foton med väninnan så jag har strukit flickans kläder och valt ut olika outfits. Det är ju SÅ svårt! Jag vill ju fota henne i ALLA outfits man får ihop av hennes små söta kläder. Hon har ju så mycket trevligt! 


För varmt väder

För kallt väder

Blåsigt väder

Jag är nog spänd inför morgondagen i och med att vi har en aningen reserverad dotter och hon är inte så van med kameror, men jag litar på S! Hon lyckades knäppa snygga bilder under sitt besök senast så om bara vädret är på vår sida kommer det säkert gå bra! Nu ska jag försöka få sömn så att jag inte har allt för stora påsar under ögonen. Önska oss lycka till!

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse