Mamma-dotter tid

Allting bra här. Bloggen har varit tyst och min personliga telefon svämmar över med obesvarade sms och telefonsamtal. Senaste vecka hann jag knappt med något annat än att åka från ett ställe till ett annat och presentera läckerheterna i leksaksväskan. Så den här veckan har jag lagt ner all tid på min dotter. Jag kände mig som en riktigt rutten mamma senaste helg när jag flängde henne hit och dit. Vi var ju nog båda riktigt trötta efter resan. Sov till halv tio på tisdagen. Skönt egentligen. Så i tisdags slappade vi och besökte parken. På onsdagen var det shopping och babyrytmik som gällde och igår åkte vi till famu och fafa en sväng. Idag blir det jobb och städning. Ja och så borde jag säkert börja gå igenom telefonen och be om ursäkt för att vi gick under jorden för en stund. Jag borde också ta upp träningen igen. Min väninna berättade idag att hon några år sedan var imponerad av sträckan jag orkade löpa. Den sträckan är nog bara ett minne blott med min nuvarande kondition när träningen bott på hyllan i några veckor! Nå. Man måste börja någonstans ifrån och det skulle nog vara dags att släpa fram mina sönderslitna träningsskor igen... Kanske ikväll?

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse