Första april närmar sig sitt slut

Här sitter jag mitt i fnatten och fakturerar det sista. Läser e-posten, skriver svar och sneglar med ett öga på Pukumiehet (Suits). Gäspar. Tittar upp och ler. Huvudpersonerna är ju charmiga. Gäspar en gång till. Trycker på skicka. Hoppas på att allt är ok. Tittar på klockan. 23.28. Stänger av tvn och tittar igenom dagens läsarsiffror på bloggen. Aprilskämtet var tydligen läsvärt. Jo, nej. Det bor ingen hemmamamma i mig och det värmer hjärtat att även läsarna känner mig redan så pass väl att ni kan genomskåda ett aprilskämt. Släcker lampan och gäspar än en gång. Dags att krypa ner bredvid mina älsklingar.

God natt!

Det är en ny dag imorgon. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite mera. En sak skojade jag inte om. Jag har haft fullt upp. Typ hela tiden.

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse