MAMMA-LYX kl 22-23

Ni som känner mig vet att jag är en stor fan av den brittiska serien Emmerdale. Då får man bara INTE störa mig! Men nu när det är sommar och serien är på paus behöver jag någon ersättning. Minns ni att jag nämnde den australienska serien "Renovators" tidigare? Från att ha snegla på serien med ett halv öga, gick det inte länge tills jag var helt såld! Vilken karisma, vilken lättja, underhållning utan rävspel och drama! Absolut det bästa som finns.

Glöm BB, Idol, Dansa med stjärnorna etc. DET HÄR ÄR ORDENTLIG reality-tv! Bara se hur härliga de ser ut. Tom jag blir inspirerad att tapetsera garderoben!

www.smh.com.au

Domarna.


www.heraldsun.com.au
Ja det finns många orsaker varför man vill se på serien. Passlig att varva ner till när flickan lagt sig.


Renovators sänds på AVA må-to kl 22-23

MhFh 

Renovators sänds på AVA må-to kl 22-23

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras