En Finlandssvensk dröm! Åh Mamma Mia

Ååååååh! SE vad jag hittade! Eller det var nog en vän som postade på Fb, men skit i det. INNEHÅLLET är det viktiga här. 



Mera info:

FÅR man söka med som ung mamma och "erfaren" amatörskådis??? Jag kan SJUNGA (ALLT förutom snapsvisor är jag övertygad om), DANSA (jag ser ungefär ut som en flodhäst på hal is) och definitivt SPELA TEATER (jag hade ju en av huvudrollerna innan jag slutade på toppen ;D) 

Jag skulle vara HELT PERFEKT! Iaf i en Finlandssvensk dröm. Nej, kanske jag låter de äkta skådisarna ändå få sin plats i rampljuset och jag nöjer mig med en plats i läktaren. Jag tror jag bestämt skall fråga min mor med. Andra är också välkomna. Biljetterna släpps 15 november. Ses då vid biljettluckan!

MhFh

Kommentarer

  1. Jag hann oxå tänka "det här sku va kul" innan jag insåg att det nog får stanna vid en tanke :) M har faktiskt lovat komma med på en föreställning! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras