Träningsmotivation

Tack till en rabattkupong och sålda plagg på SG klickade jag hem följande träningstopp

Ellos Sport Taylor Racerback
ELLOS

Dessutom gav jag mig själv en spark i baken efter nästan TVÅ VECKORS träningspaus och plåta ner ett träningsprogram. För två vårar sedan sprang jag 10 km och jag ska definitivt ta upp det igen. Aerobic är kul, men löpning är nog mera min grej så det tänker jag satsa på. Allt annat får komma som en extra bonus! Det jag hittills lyckats med tack till sweatbicen och hemmaträning är nog long gone efter de här mussutteluveckorna. Jepps, det har varit födelsedagskalas nästan varje dag så nu ser man ut därefter. Bara för att sötsaksbomber är så otroligt goda! Polly-cup cakes, Daim-muffins, apelsin- och chokladcheesecake. Om nom. Nu får jag nog ta i ordentligt för att rymmas i baddräkten i sommar!



MhFh

Pssst! Om någon vill ta emot en utmaning och löpa 5 km med mig strax efter påsk så tag kontakt!

Kommentarer

  1. Jag tänkte nästan föreslå att vi i sommar skulle springa kanontians kortare runda, men jag ändrade mig lika fort när jag kom ihåg att jag 1. inte kan springa 2. hatar evenemang där man ska trängas medan man tränar och 3. tvingas betala för att göra något som däremellan är gratis och utan trängsel. Läheltä piti.. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras