Ut med det gamla..

Nu har jag laddat upp en del av flickans kläder på nätet. Helst hade jag ju sparat alla, men vid närmare eftertanke fanns det en hel del som jag köpt och aldrig använt eller som använts max 1 gång. Så det vi fått av andra eller har ett känslovärde fick stanna. Resten får ge plats för andra kläder jag vill spara.

Innan flickan föddes sa jag att jag skulle sälja bort allt i takt med att hon växte. Ganska snabbt, när plagg efter plagg blev smått, blev jag dock mer fäst vid plaggen. ALLA hade plötsligt någon betydelse. En del kläder ville jag spara bara för att de var så söta trots att de kanske inte alls satt bra eller så snygga ut på henne.

Nej, allt kan man nog inte spara på. Nu får vi bara hoppas på att någon köper bort kläderna.

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras