Estelle Silvia Ewa Mary

Tredje meningen mina tutorer sa åt mig första gången jag så dem när jag inledde studierna var
"Baksmälla är aldrig en giltig orsak till att stanna hemma från skolan!"

Därmed gick jag tappert till skolan, senare jobbet, efter festkvällar. Tre gånger under fyra års tid stannade jag under täcket.

Duktigt uppfostrad som jag är, är det nu naturligt att aldrig låta tröttheten stå i vägen för arbetsdagen, men hur är det med det kungliga dopet? Jag vill ju så gärna se det LIVE på tv och inte i efterhand! Min orsak: Jag hr aldrig sett ett kungligt dop! Det MÅSTE man ju minst en gång i livet!

Så min fråga är: Är det kungliga bröllopet en giltig orsak till att stanna hemma om baksmälla inte är det?

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras