Det gamla gifta paret efter bara några veckor


  • Normal diskussion mellan mig och min älskling (båda placerade i våra nuvarande egna hem med en distans på 247 km)

    Jag: va brukar vi se på på söndagar :S Han:
    nån skit film eller seinfeld? Jag: mm. Inget annat kommer de ju. HALO! När har det blivit omöjligt för mig att sitta ensam hemma en söndag kväll och bara göra vad jag vill. Se på vad jag vill från dumburken, gå ut och springa, läsa en bok, snacka skvaller med mina väninnor.. vad man nu sen gör när man är ensam..? Jag är så inställd på att flytta, börja nytt jobb och vara kär att jag helt glömt hur det är att leva ensam. Allt detta efter bara några veckor! Det här datumet skall vi skriva in i historien för hör och häpna. Trots mina fyra år med Jesper glömde jag ALDRIG mitt eget privata liv. Något som blev till slut vårt fördärv. Det fanns inget Vi. Det var du och jag. MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras