Idag har jag funderat på...

Hurudan möhippa mina vänner skulle ordna ifall vi plötsligt skulle få för oss att gifta oss. (Vadå bröllopssugen?) Iom att jag utgår från att möhippor ska vara baserade på hur den blivande mannen lever kombinerat med saker bruden inte gjort tidigare var det egentligen inte så svårt. Under min 4,5 kms löprunda kom jag fram till följande.

Dagen skulle börja med att vi skulle söka oss till en crossfitsal för ett träningspas och filmande av egen träningsvideo. Förmiddagen skulle kronas av dusch och ansiktsbehandling. Dagens lunch skulle vara en lyxig picnick. På eftermiddagen skulle mina väninnor bygga ihop något (typ en frisbegolfkorg av trä) efter mina direktioner. Jag såklart iklädd vit hjälm och byggkläder. Vi måste ju såklart testa korgen sedan. Middagen skulle bestå av en Hese- lr Mäkki måltid. Därefter sminkning och någon uppgift till bröllopet. Kvällen skulle avslutas traditionellt på baren. Ja sådär i stora drag skulle det kanske se ut såhär. Lr vad säger ni? ;)

MhFh

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse