Träningsuppdatering

Jag tänkte att det skulle vara bra att berätta om min bortsprungna träningsiver. Det gick ju väldigt bra ett tag för några månader sedan. Ända tills jag fick en grym hosta och visste varken ut eller in. Helt plötsligt hade jag hittat på världens förklaring till varför jag INTE behövde röra på mig. Och nu? PUTMAGE is back! Såg höggravid ut när jag satt i trädgården idag och mumsade i mig paj. Så när Emmerdale lidit mot sitt slut slängde jag flickan i vagnen och gick ut på en rask promenad. Försökte jogga också, men det var nog mycket obehagligt att springa med vagn. Nu vet jag hur det är att springa med en hund. Hunden kommer först och ägaren efter. Ungefär så kändes det med vagnen också. Den åkte iväg och jag försökte dra den tillbaka och hålla tempot nere. *skakar på huvudet* Gick inte bra. 

När jag kom hem gav jag Rönnberg en ny chans.
Minns ni den här boken ?



Det där med HOT mama till sommaren kan jag nog glömma, men veckans kakfrosseri ska väl lyckas dillas bort? Förhoppningsvis håller motivationen..

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse