"Godis" affären

Varje gång jag besöker PARGAS i Pargas MÅSTE jag gå in i min absoluta favoritaffär! Nämligen



Jag är som ett litet barn i godisaffären när jag dräglar efter alla härligheter de har. Det bästa med affären att den stöder mitt "shoppa lokalt" koncept.  Kan säga i det här skedet att detta INTE är ett sponsrat inlägg och jag skriver om butiken AV EGET intresse. I JUST LOVE THIS STORE!












Affären ligger på Köpmansgatan och är en riktig färgklick med rikligt utbud!




Senaste jul fick gubben en sporthandduk med hans namn broderat på 



Tack till min gudmor kunde jag senast plocka med mig hem en hel kass full med grejer :)

Handgjorda koppar och fat från Italien

Det blev bland annat små sockerkaka-former 


Pizza-sten och pastaform



samt en hjärtformad äggform. 


Nästa gång blir det kanske pratbubble magneter


och Cake-pops receptbok?



Behöver ni gåvor eller något själva rekommenderar jag den här affären varmt! Finns garanterat något för alla! Utöver bak- och matlagningsgrejerna finns det inredningsprylar, arbetskläder, handdukar och förkläden m.m. Det där med KÖP-stopp kan man nog glömma när man går in här. För en liten peng får man mycket av kvalité. Gå själva in och titta :) 

MhFh 

www.kelovee.fi 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse