Näthandel: Soffbordsjakt

Så lätt. Så dyrt. Så tidssparande.

Ganska snart efter lillens födsel märkte jag att det är rent av omöjligt att röra sig med vagn i en stor del av affärerna i stan. Höga trösklar, smala gångar och en massa prylar gör att man känner sig som en elefant i porslin affären (som man inte skulle vara det redan utan det lilla extra). Så jag har allt mer vänt mig till näthandel.

Sovrummet börjar bli klart, köket är fullbordat och vardagsrummet är långt ifrån. I hopp om att göra det lite mysigt i det sistnämnda har jag sökt och letat efter nya kuddar och passligt nytt soffbord. "Fattiga" som vi är måste allting vara budgetpris. Det som vi nu har är snyggt och prydligt, men består av tre glasskivor från några årtionde tillbaka. Vi tänker inte sitta och vänta tills det exploderar i lillens ansikte. Därmed inledde jag jakten efter något nytt.

Vi hade många goda alternativ. Bl.a.

Runda pinnbord från Ellos

Två fyrkantiga från Hobby Hall

Låda från IKEA



Tills vi slutligen klickade hem detta från Kodin1. Förhoppningsvis passar lika bra in som vi tänkt oss!



Passlig storlek för att lätt sätta ner sig i soffan

Nu ska vi bara vänta på paketet!

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse