Added a life event to her timeline: Married

prinsessbröllop 2010


vinterbröllop 2011
Sedan maj har jag efter varje helg sett när mina bekanta på ansiktsboken ändrar sin status till gift eller tackar värdparet för ett superkul bröllop de tagit del i. Suck! Igen ett bröllop.

Som barn var vi varje sommar på bröllop, men sedan 10 år tillbaka har jag varit på två bröllop. TVÅ! Vet ni vad det betyder? Endera kommer ingen av mina närmaste vänner gifta sig ELLER så kommer de alla göra de samma år. Jag hoppas dock att de småningom börjar aktivera sig för jag vill ju så gärna på bröllop! Jag har en massa idéer till möhippor och bröllopsprogram. En annan orsak är att det är så vackert att gå på bröllop. Dessutom har jag en massa skor som skulle kunna användas i bröllopssammanhang. 

Så alla kära vänner: Jag vill också på bröllop! Anyone? :)

MhFh 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse