Går på nålar

Ännu inget telefonsamtal. Ännu inget svar angående min framtid. Nu sitter någon och planerar mitt liv och jag har ingen aning om hurudan vändning det kan ta. Med tanke på att jag har väntat sedan mars på den kommande stunden så borde inte ett par dagar till vara något problem, men nu har jag semester och för mycket tid. Jag vill inte träffa er vänner för jag är super klängig och negativ, samtidigt håller jag på att klättra på väggarna hit i vår lilla etta. Jag har lyckats ärta upp min pojkvän samt lagt på mig ett par kg. DEN HÄR EVIGA VÄNTAN! Jag brukar ha bra tålamod, men jag är också känd för att få saker att hända. Därmed vill jag veta NUUU! Tänk om jag skulle kunna lägga all energi på träning? All den energi jag nu lägger ner på att äta och vänta.. Jag skulle nog vara mycket tränad isf! Hmm.. Lockande..  Öppnar ett nytt paket glass och tar fram en sked.. Det här med semester är nog inte för mig! Jag återkommer när jag har några nyheter istället för frustration..

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse