Hellou World! I'M BACK!!!! i paket

Te, smörgås, yoghurt, godis, ett trasigt tangentbord och INTERNET! Glory days are back!
Jag har klarat mig utan ansiktsboken, nätbanken och e-posten, men inte utan er! min blogg <3

Jag har såååååååååååååååååååååååå mycket att berätta!

KORTFATTAT (för längre redovisning kontakta undertecknad):

Bostaden i Åbo kostar mig pengar. Den är nästan tömd och väntar på en ny hyresgäst.
Den nya bostaden är SUPER och har inom ett par veckor förvandlats från en smutsig rått-håla till ett hem. Ett mysigt ställer där jag gärna bakar och lagar mat.
Under flytten har jag dock hunnit tappat bort fyra koppar, flera mattallrikar och småsaker. Hittegods får gärna återlämnas!

Jobbet har börjat. Skrangligt. Det blir bättre, men det är mycket att lära sig. Jag har nog en hel del att ta igen om jag ska visa mig vara en av framtidens affärskvinnor.. En sak som kommer att bli på hyllan för en obestämd tid framöver. Lilla krabaten den första har inplanerad ankomstdag i mitten av maj. Så vad lär vi oss av det här? Sluta planera. Livet gör ändå en volt och överraskar dig när du minst anar. Då är det bara att tacka och ta emot.

God natt mina vänner. Ska krypa under täcket nu så att jag orkar vara pigg imorgon på skolbänken tillsammans med mina kolleger. Tror nog jag får lämna datorn hemma. Den ser ju förjävlig ut med sina bortflugna tangenter..

MhFh


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse