30 Day Shred - the challenge

 vad jag gör

Min pojkvän har ett superkoll på CrossFit. En ny trend bland träningstokiga. Han tränar flera dagar i veckan och börjar bli i topptrim. Som en blivande valross kan jag ju inte låta bli att fundera på hur snygga han tycker att kvinnorna på samma kurs är så jag bestämde mig för att utmana mig själv. Inte bara för att återuppliva min "snygga" kropp utan också för att bevisa åt mig själv att jag kan förändra livsvanor samt leva hälsosamt. Därmed vände jag mig till min vän Nathalia. En stark kvinna, som inte bara lyckats skaka av sig tiotals kilon, hon har också blivit gladare, mer energisk och erkänt att hon en dag gav efter till frestelsen att tröstäta.

Nu är det då dags för "30 Days Shred" med Jillian. Jag ska försöka att inte skaka ut babyn. Dock vill jag inte ligga som en val på förlossningsbänken. En välhållen kondition lär underlätta..?

Det är aldrig för sent att återuppta träningen och därför börjar jag nu. Önska mig lycka till!

MhFh


vad Radiokillen T gör; mitt mål

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse