Whats aaaapp?

Tystnad råder... tyst det är i huset..

Ja, bloggen har haft en riktigt ordentlig paus. Orsak? Jävligt stressig vår (mentalt tung) varpå vi malade oss igenom en ännu sämre sommar. Jag minns att jag otaliga ggr frågade mina vänner vad det är på fel på mig när jag inte kan njuta av livet. Jag borde ha varit on the top of the hill. Slutligen beslöt karn att ta ett drastiskt beslut för att komma ur dimman vi båda seglade i och nu håller vi på o skiljas. Tungt? Ack ja men samtidigt otroligt befriande. Första tanken var att jag misslyckats totalt. Nästa tanke? Bit fast i honom så mycket som jag bara kan. Resultat? Katastrof. Sedan föll jag in i "mitt liv är över" fasen. Nu? Well, jag klarar mig säkert. Jag passar på att göra allt jag glömt göra och vips känns världen lite bättre. Det är nästan som att man är sur på sig själv för att jag slutade göra sådant jag gillar. Det ska man ju absolut inte göra! 

Det sägs att man inte ska tvätta byk offentligt, men som många andra som skriver om sina skilsmässor börjar jag vara fine med det här beslutet. Det är tungt för att jag älskar honom så mycket, men jag är också klok nog för stt förstå att man ibland bara behöver pausa.

Nu har jag bara ett mål. Njuta av livet! Därför bokade jag in mig i världens största säng med världens bästa sällskap. Ni får tolka det hur ni vill. Jag tänker inte längre lägga in Säpinä i bur :D

Världen! Det här är jag :)!

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse