Jag måste ju tillägga..

att jag är ju nog ganska välmående och glad trots att mina senaste inlägg gått i en mer bitter ton :) Det är bara för att jag har så starka åsikter ^^ och bloggen är ännu min andningspaus där jag ibland måste ryta ut. Bloggen har definitivt haft sina uppgångar och nedgångar. När jag började blogga som Helmi var inläggen mera som osanna sagor. Allting lät som en påklistrad Hollywood-historia på gott och ont. Gillade stilen nog, men som alla människor ändras även jag och mitt liv har nog slagit en volt. Vem tusan hade tänkt att jag skulle bli en tvåbarns morsa innan jag fyller 27? Holy smoke liksom. Det händer mycket annat också i våra liv, men det ska jag ta en annan dag :)

Tills dess...

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse