Sluta stressa mig. Vi har det bra!

Jag har inte sett på vagnar eller andra tillbehör. Jag har köpt 6 st plagg. Endast för att de var på rea. Jag har inte fått någon stor kula. Jag ser knubbig ut. Det sparkar vilt, men jag sover på mage om jag vill. Jag äter inga extra piller. Mitt hemoglobin är över 130. Kg har jag fått till 3. Vet ni vad? Vi mår fin fint!
Sluta stressa mig! OCH So what om vi inte bor ihop? Hellre två lyckliga föräldrar som känner sig själv än tvångsflytt och strid framför barnet. Låt oss göra de här på vårt sätt. OCH jag är ingen sämre mor bara för att det inte lockar att sitta hemma med ungen i ett år och jag angstar för att måst fara på mammaledigt redan 30 dagar innan beräknad tid. Sluta döma mig för att jag gör saker och ting så som det passar mig bäst. Jag lever i dagens samhälle där det finns av alla de sorters människor. Lever du?
Jag kommer aldrig bli traditionell, så försök inte göra mig till en hemma-mor. Det betyder ändå inte att jag skulle bry mig mindre över vårt barn.   

MhFh 

P.s. Man FÅR tala om annat än ungar med mig!

Kommentarer

  1. Lugn nu, du ska inte hetsa upp dig så i ditt tillstånd! ;) Fniss...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Ännu en text om ämnet som inte bör diskuteras