Hej och välkommen!

Tackar tackar!

Min förra blogg började kännas som ett avslutat kapitel så vad är bättre än att förnya sig med ett ansiktslyft. Vi kör inte bara ny adress utan ett helt nytt koncept. I framtiden kommer jag fortsätta att bidra med samhällsfrågor och dagliga underligheter, men främst av allt kommer jag att fokusera på det som tar mest plats i mitt liv. Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. Killar. Män. Bisin. Dudes. Kärt barn har många namn. Dessa härliga kreationer, som man bara inte kan låta bli att älska. Mina vänner tycker jag byter killar lika ofta som jag byter underkläder och anser sig behöva en man-ordbok för att hänga med vem som är vem. Jag ser inte männen som engångsvaror. Jag bara inte kan bestämma mig för om någon av dem är bättre än den andra. Då vi kommer till bakgrunden till denna blogg: Kan man tämja en vildkatt, som har grym beslutsångest med allting i detta liv från färgen på badrumsmattan till dagliga inköp för att inte tala om att stabilisera sig med en kille?

Vill ni läsa om ett liv som är lika kliché som en smörig Hollywood-film ska ni fortsätta läsa. Om inte kan ni lämna mitt liv nu.

fortsättning följer. .

MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse